SEA Inzetten

SEA inzetten voor direct impact en direct nieuwe bezoekers! SEA is het adverteren in de zoekmachines. U betaalt dan per klik en dus per bezoeker. Waarom zou ik SEA inzetten? Vooral bij actie gerichte promoties is adverteren in Google erg interessant. Met het inzetten van SEA ziet u namelijk direct resultaat en dit resultaat is […]

Lees verder

Landingspagina laten maken

Een landingspagina laten maken, werkt dat nu echt? Ik kan hier een kort antwoord op geven: ‘JA!’. In ieder geval, een goede landingspagina kan er zeker voor zorgen dat de website op gerichte zoekwoorden gevonden gaat worden. Een landingspagina kan namelijk helemaal ingericht worden zoals u zelf wilt en kan specifiek op één of meerdere zoekwoorden gericht worden. Maar […]

Lees verder

Wat wordt er bedoeld met het SEO klaarmaken van de website?

In het prijzenschema op verschillende pagina’s van deze website heb ik het ook over het SEO klaarmaken van de website. Hier krijg ik veel vragen over en vooral de vraag: ‘Wat wordt er bedoeld met het SEO klaarmaken van de website?’ wordt veel aan me gesteld. Lees verder, want op deze pagina gaat u het […]

Lees verder

Lokale zoekmachine optimalisatie – Lokale SEO

Lokale zoekmachine optimalisatie oftewel lokale SEO, wat is dat nu eigenlijk? Om dit goed uit te leggen is het goed om eerst te weten wat zoekmachine optimalisatie is. Simpel gezegd is zoekmachine optimalisatie, ook wel SEO genoemd, het optimaliseren van de website zodat deze goed gelezen kan worden door zoekmachines (zoals Google). Hierbij is het de […]

Lees verder

Wat is een call-to-action?

Wat is een call-to-action? Een ‘call-to-action’ betekent vrij vertaald ‘omroep om actie’. Is een manier om de conversie van jouw website of webshop te verhogen. Het is namelijk een feit dat als u niet vraagt om een actie de website bezoeker deze actie niet zal uitvoeren. Hoe duidelijker en uitdagender de call-to-action des te hoger […]

Lees verder

SEO / Zoekmachine optimalisatie kosten voor de website?

Hoeveel betaalt u nu eigenlijk voor SEO? – Zoekmachine optimalisatie kosten Als u de zoekmachine optimalisatie uitbesteed aan een goed SEO bedrijf of een goed online marketing bureau zult u hiervoor in de buidel moeten tasten. Bij de één zal deze buidel alleen wat dieper moeten zijn voor een SEO traject dan bij de ander, maar […]

Lees verder

Doelen instellen Google Analytics

Waarom zou ik doelen instellen in Google Analyics? Wellicht heeft u in het artikel over ‘Meten=Weten’ al gelezen dat het mogelijk is om vrijwel alles wat er op uw website gebeurd gemeten kan worden. Door zaken zoals ‘Conversie’, ‘CTR’, aantal bezoekers, aantal verkopen, welke klanten waarvandaan komen, welke landingspagina’s het meest geld opleveren etc. te […]

Lees verder

SEO / Zoekmachine optimalisatie pakketten:

[price_table id=173] Mocht het gewenste SEO pakket er niet voor u bij zitten dan is maatwerk uiteraard ook mogelijk. Voor een offerte op maat gemaakt inclusief plan van aanpak hoe we uw website hoog in Google gaan krijgen kunt u aanvragen door het contactformulier in te vullen.

Lees verder

Wat is Content Marketing – Tips

Wat is content marketing? Een vraag die veelgesteld wordt bij het horen van de term ‘Content marketing’. Wat content marketing eigenlijk simpelweg betekent is: “Het creëren van inhoud op de website die bezoekers trekt”. Met inhoud bedoelen we informatie (content) die u deelt met de buitenwereld. Denk aan het schrijven van een artikel (SEO teksten) en het […]

Lees verder

5 linkbait tips – De beste manier van linkbuilding?

Heeft u dit artikel over linkbuilding al gelezen? Zo ja, dan weet u dat het verkrijgen van links erg belangrijk is voor Google en dus voor de website om hoog in de zoekresultaten te komen van deze zoekmachine. Wellicht vraag u zich daarom ook weleens af: “Hoe kan ik zonder veel geld uit te geven aan linkbuilding […]

Lees verder