Online marketing benchmarkonderzoek 2024

Online marketing benchmarkonderzoek 2024

Krijg inzicht in o.a. salarissen, uurtarieven, pricing, HR zaken (denk aan declarabiliteit, secundaire voorwaarden etc.) én groei van de markt

Let op: alle doorgegeven informatie wordt geanonimiseerd en discreet verwerkt. Dit zodat data niet te herleiden is tot een specifiek bureau.

Doe mee en ontvang informatie uit de markt die je verder helpt.

Meld je aan via het formulier hiernaast en je ontvangt het onderzoek in je mailbox.

Aanmeldformulier onderzoek

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De resultaten uit dit onderzoek hebben ons vorig jaar een goede basis gegeven om ons salarishuis tegen het licht te houden en om onze jaarplannen te maken!

De online marketingwereld verandert snel en hierdoor zien we dat inzicht in de markt ondernemers enorm helpt in het doorbouwen aan hun bedrijf.

Inzicht in o.a. salarissen, uurtarieven, manier van offreren, HR zaken (denk aan declarabiliteit, secundaire voorwaarden etc.) én groei van de markt.

Dat inzicht willen we met OnlineMarketing.nl bieden doormiddel van dit onderzoek. 

De resultaten van het totale onderzoek worden gedeeld onder alle bureaus die meedoen. Vul bovenstaand formulier in om je aan te melden. Het onderzoek wordt hierna naar je toegestuurd via de mail.

Let op: alle doorgegeven informatie wordt geanonimiseerd en discreet verwerkt. Dit zodat data niet te herleiden is tot een specifiek bureau.

Wat ontvang je als je meedoet?

  • Krijg inzicht in de markt en ontvang het benchmarkonderzoek van 2024

  • Met de resultaten uit het onderzoek zorg je dat bijvoorbeeld jouw salarishuis écht marktconform is (incl. secundaire arbeidsvoorwaarden)! 

  • Vergelijk je bureau met anderen, groei jij bv. even snel als de markt of loop je achter?

  • Ben je concurrerend met jouw pricing (in jouw regio/provincie)? 

Wat wordt er van je verwacht en kun je verwachten?

  • Schrijf je hierboven in én je ontvangt in september de uitnodiging om mee te doen aan het onderzoek. 

  • De onderzoeksresultaten worden gedeeld onder de bureaus die meedoen. De verwachting is dat de resultaten in oktober samengevat en gedeeld kunnen worden zodat je voor 2025 alle data hebt die je nodig hebt (bv. voor het herzien van een salarishuis, pricing etc.).

Het onderzoek is daarbij opgedeeld in diverse categorieën:

  1. Salaris (en arbeidsvoorwaarden
  2. Pricing
  3. Personeel (incl. Declarabiliteit)
  4. Groei

Dit zodat we een goed en breed onderzoek kunnen doen.

Wanneer een bureau geen gegevens (of verkeerde gegevens) behouden we de vrijheid om (een gedeelte van) de onderzoeksresultaten niet met deze partij te delen.

Meld je aan!