Klachtenpagina

Heb je een klacht over een bureau met het OnlineMarketing.nl Keurmerk?

Wij vinden het belangrijk dat het OnlineMarketing.nl keurmerk betrouwbaarheid en kwaliteit uitstraalt.

We verwachten van bureaus met ons keurmerk dan ook dat zij zich aan onze erecode houden. Daarnaast controleren regelmatig door middel van klanttevredenheidsonderzoek of een bureau de kwaliteit levert die je mag verwachten binnen het keurmerk.

Toch kan het onverhoopt het geval zijn dat je ontevreden bent over jouw samenwerking met een bureau dat ons keurmerk voert. Dat horen we dan graag van je.

Ook daarmee zorgen we ervoor dat we de bureaus die ons keurmerk voeren ook echt kunnen vertrouwen.

Wil jij een klacht indienen over jouw online marketing bureau met ons keurmerk?

Vul dan het formulier hieronder in. Wij zullen je klacht dan beoordelen en indien nodig contact met je opnemen voor extra informatie.

De klacht zullen we (na jouw toestemming) met het betreffende bureau bespreken. Hoofddoel is natuurlijk om daarbij tot een passende oplossing te komen. Bij meerdere (ernstige) klachten, kunnen we besluiten het keurmerk van het bureau in te trekken.

Klachtenformulier

Dit formulier kan worden gebruikt om een klacht in te dienen over een bureau met het OnlineMarketing.nl Keurmerk
  • Over welk bureau heb je een klacht?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.