Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoeten hoe je die zelf succesvol inzet.Customer journeys zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoezit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen n te behouden?
Tijdens de training Customer Journey Marketing ontwikkel je een customer journey voor jouw merk of organisatie waarbij conversie-optimalisatie centraal staat. Je krijgt heldere theorie en inspirerende praktijkvoorbeelden, maar gaat vooral zelf aan de slag. Na de training heb je een ideale customer journey uitgewerkt voor jouw organisatie.
Wil je minder focussen op potentiële klanten en marketing, maar juist ontdekken hoe klanten jouw product, dienst, bedrijf of merk ervaren? In de training Customer Experience breng je in kaart hoe de totaalbeleving van je klanten eruitziet, en hoe je die kunt verbeteren.
Alle opleidingen sluit je af met een post HBO diploma of een certificaat
What you see is what you pay
Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.
Les in creatieve spaces
Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.
Transparant over locatie
Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.