Customer Journey Marketing

  • Tijdens de training Customer Journey Marketing ontwikkel je een customer journey voor jouw merk of organisatie waarbij conversie-optimalisatie centraal staat. Je krijgt heldere theorie en inspirerende
Niveau: HBO
Klassikaal + Online

Tijdens de training Customer Journey Marketing leer je precies waar een goede customer journey aan voldoeten hoe je die zelf succesvol inzet.Customer journeys zijn hot. Bedrijven als Apple, Unilever en ING weten feilloos welke stappen een consument doorloopt voordat hij een product of dienst koopt. Maar hoezit dit bij jouw organisatie? Hoe moet jouw customer journey eruitzien om meer klanten binnen te halen n te behouden?

Wat kun je na het volgen van de opleiding Customer Journey Marketing
Voor wie is de opleiding Customer Journey Marketing bedoeld?

Tijdens de training Customer Journey Marketing ontwikkel je een customer journey voor jouw merk of organisatie waarbij conversie-optimalisatie centraal staat. Je krijgt heldere theorie en inspirerende praktijkvoorbeelden, maar gaat vooral zelf aan de slag. Na de training heb je een ideale customer journey uitgewerkt voor jouw organisatie.

  • Je kunt analyseren hoe de bestaande customer journey van een organisatie eruitziet
  • Je weet hoeveel contactmomenten jouw klant gemiddeld nodig heeft om tot aankoop over te gaan
  • Je begrijpt welke content past bij welk contactmoment
  • Je kent verschillende vormen van conversieoptimalisatie en kunt hier advies over uitbrengen
  • Je kunt customer journey’s optimaliseren met een mix van on- en offline kanalen
  • Je weet verschillende communicatiestijlen en overtuigingsstrategieën toe te passen, in elk onderdeel van de customer journey
  • Je kunt strategieën toepassen om klanten aan het eind van je customer journey aan je te binden

Wil je minder focussen op potentiële klanten en marketing, maar juist ontdekken hoe klanten jouw product, dienst, bedrijf of merk ervaren? In de training Customer Experience breng je in kaart hoe de totaalbeleving van je klanten eruitziet, en hoe je die kunt verbeteren.

Deze training is voor iedereen die niet alleen meer klanten wil binnenhalen via een goed uitgedachte customer journey, maar ook klanten aan zich wil binden. In een typische trainingsgroep zitten bijvoorbeeld online marketing managers, content managers en social media strategen.
Meld je aan als lid op OnlineMarketing.nl en ontvang direct een kortingscode voor een cursus bij Competence Factory!
bekijk alle voordelen

Een certificaat of diploma met waarde!

Alle opleidingen sluit je af met een post HBO diploma of een certificaat

Jouw garantie

icon

What you see is what you pay

Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.

icon

Les in creatieve spaces

Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.

icon

Transparant over locatie

Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.

Wij werken samen met de volgende partners

Dit zeggen andere over onze cursussen

We werken natuurlijk niet voor niets nauw samen met Competence Factory. Ik was erg onder de indruk van het niveau, maar vooral ook de flexibiliteit en (directe) praktische toepasbaarheid van de training Agile & Scrum die ik heb mogen volgen. (Tim van OnlineMarketing.nl)
Ik heb laatst de training Interaction Design gedaan. Heel inspirerend, leerzaam en zinvol. Je merkt dat je meteen de nieuwe kennis toe gaat passen in je designs. Niet alleen op webdesign maar in alles wat je tegen komt. Trainer met veel kennis van het vak, ook erg fijn dat hij feedback gaf op een opdracht waar ik op dit moment mee bezig ben. (Jessy via Google Reviews)
Ik ben heel erg tevreden over de training "Facebook en Instagram Advertising basis". Prima mix van theorie, praktijk en tips. Tjerk is een fijne docent die zorgt voor een goede balans in de dag. Thx! (Paulus via Google Reviews)
Er was een goede combinatie tussen enerzijds de theorie en het oefenen. De theorie/achtergrond informatie werd op een prettige en toegankelijke manier verteld. De oefening werd goed begeleid en er werd veel en vaak meegedacht om zelf verder te komen in je eigen ontwerp opdracht. Ondanks dat ik de training digitaal heb gevolgd i.v.m. de coronacrisis voelde ik mij onderdeel van de groep en kon ik volwaardig deelnemen. De faciliteiten om digitaal deel te nemen waren goed geregeld! (Stijn via Google Reviews)
Goede, leerzame training als je geen ervaring hebt met designen. Beheers je al een design programma zoals illustrator, dan is een groot deel van de training onnodig. Voor iemand zonder ervaring: top training! (Tamara via Google Reviews)

Customer Journey Marketing

+ certificaat

695.00

(Excl. BTW)
🗸 Betaal zoals je wilt: vooraf, op factuur of gespreid
Boek deze training bij de Competence Factory
Deze training is meestal snel volgeboekt, wacht dus niet te lang!
de mensen die u voorgingen gaven ons een
★ 9,2