Klanten dat wauw-gevoel geven, waardoor ze je grootste fan worden n blijven. Dat is voor veel bedrijven het ultieme doel. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Door jouw klanten altijd en overal centraal te stellen. Hoe je dat doet, leer je tijdens deze training.
Tijdens deze training kijken we naar het totaalplaatje: hoe ervaren klanten jouw product, merk of dienst? Wil je juist weten hoe je de klantreis verbetert, dan is de training Customer Journey Marketing interessant voor je.
Deze training is bedoeld voor iedereen die de klant als uitgangspunt wil nemen in zijn of haar werk, en die zich de basis van Customer Experience eigen wil maken. Denk aan content- en online marketeers, marketingmanagers en customer service-specialisten.
Alle opleidingen sluit je af met een post HBO diploma of een certificaat
What you see is what you pay
Je betaalt gewoon de prijs die je op de website ziet. Nooit bijkomende kosten.
Les in creatieve spaces
Voel je thuis en leef je uit. Teken je ideeën gerust uit op de white walls.
Transparant over locatie
Trainingen zijn altijd in Utrecht, pal naast het Centraal Station.